Hejsa jeg har et spørgsmål
Hvor lang tid kan politiets narko meter spore diverse stoffer ?
Som THC. Kokain. Morfin. Heroin.
Altså hvor lang tid kan de spore det i spyt . blod) urin. hvis man fx har taget et af disse stoffer i en periode på 6 måneder eller mere og så stopper med at bruge disse stoffer?

Svar fra rusmiddelekspert Søren Holm
Hej
Det vil være meget omfattende at skulle svare i forhold til alle rusmidlerne og både i blod, urin og spyt.
Jeg kan oplyse tiderne i forhold til nogle af rusmidlerne, så må du selv undersøge resten på nettet.
Hvis man har haft et forbrug over længere tid, vil det typisk kunne spores op til den tid, du finder ud for rusmidlet herunder. Der har dog været særlige tilfælde, hvor det kunne spores endnu længere.
Rusmiddel         Blod                   Urin                    Spyt
Alkohol              24 timer            5 dage               Anvender ikke
THC                    14 dage            60 dage             18 timer
Kokain               5 dage               10 dage             5 dage
Amfetamin       2 dage               5 dage               5 dage
Benzoer            3 dage               28 dage             6 dage
Jeg håber, at du kan bruge svaret.
Søren