Pige / kvinde35 år
Hej.  Jeg skriver lige her for jeg ved ikke hvor jeg skal spøger.
Mit spørgsmål er
Hvor lang tid kan man spore stoffer i kroppen efter sidste indtag hvis man har brugt det i en længere periode en gang om dag ca.  ?
Heroin.
Morfin
Hash.
Kokain.
Mvh kvinde35

Svar fra rusmiddelekspert Søren Holm
Hej
Det er faktisk ret svært at estimere, da det er meget forskelligt fra person til person, men her er alligevel et forsigtigt bud på sporingstider ved dagligt forbrug:
Hash: 14 dage i blodet, 60 dage i urin, 18 timer i spyt.
Kokain: 5 dage i blodet, 10 dage i urin, og 5 dage i spyt.
Heroin: 2 dage i blod, 3 dage i urin, 1 dag i spyt.
Morfin-præperater: 2 dage i blod, 3 dage i urin, 1 dag i spyt.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
vh
Søren