Dreng / mand22 år
Hej med jer,
I weekenden spiste jeg hashpandekager med mine venner, første gang for mit tilfælde. Vi købte 1G til 3 personer // 4 pandekager hver. Jeg havde det forfærdeligt og var stadig påvirket meget dagen efter. Men så dagene efter, så har jeg det stadig dårligt. sådan lidt off, ondt i hoved og jeg har ikke rigtig lyst til at træne, som jeg plejer…. går tidligt i seng og drikker meget vand….
Kan det virkelig stadig mærkes?

Svar fra rusmiddelekspert Søren Holm
Hej
Du beskriver din oplevelse som "forfærdelig". Det får mig til at tænke, at det har været en voldsom oplevelse også følelsesmæssigt. Måske er det den oplevelse, der stadig sidder i kroppen og gør at du ikke føler dig helt ovenpå endnu. Hvis man har haft en voldsom negativ oplevelse på hash, så kan det godt tage noget tid at finde sig selv igen. Det lyder som om du gør det helt rigtige ved at få masser af hvile. Jeg vil tro, at du bliver dig selv igen efter nogle dage.
Vh
Søren