Dreng / mand22 år
Hej, jeg var i fredags på amfetamin, tror jeg tog omkring 3 g og sov ik til om lørdagen, om lørdagen besluttede jeg at spise en halv 2cb pille de første trip gik fint men efter 2 timer så jeg edderkopper og døde hestehoveder, ku mærker edderkopperne på min krop virkelig klam og ubehagelig følelse og føler stadig efter nogle da at jeg stadig kan mærke dem kravle på mig.. Håber du/i kan forklar hvad det var 🙂

Svar fra rusmiddelekspert Torben Vangsted Boel Hansen
Hej
Det korte svar må være at du har fået et dårligt trip.
Men jeg tænker også at kombinationen af en fredag på amfetamin, mangel på søvn og indtagelsen af 2C-B i sig selv har overbelastet din krop og psyke. 2C-B er som du nok ved et syntetisk psykedelisk stof som giver hallucinationer som kan opleves på forskellige måder. Jeg har talt med en del der efter at have taget 2C-B har opleve noget linende det du beskriver. Så jeg tænker du har fået det man omtaler som et dårligt trip. 2C-B er særlig kendt for visuelle hallucinationer, hvilket passer godt med alle de ”syner” du har haft. Skulle de ubehagelige syner og følelser fortsætte vil jeg anbefale dig at søge hjælp/blive tjekket ved en læge.
Pas nu godt på dig selv frem over.
Med venlig hilsen
Torben