Pige / kvinde
Hej..
jeg har en masse frygtelige problemer.. og jeg håber virkelig i kan hjælpe mig.
Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal hænge sammen længere… Og jeg har svært ved at fortælle andre om mine problemer.. da jeg ikke synes jeg havde problemer for nogle år siden.. selvom jeg havde.. Nu er jeg så blevet obs på det, fordi min familie kommentere det..
Nogle af mine psykisk problemer er fx:
– Jeg stræber efter det perfekte.
– Jeg skær i mig selv, brækker mine knolger, slår hovedet ind i mure..
– Jeg har selvmordtanker.. og har prøvet at begå selvmord (selvmordsforsøg)
– Jeg føler alle hader mig.
– Jeg føler jeg skal være alene hele tiden! At jeg aldrig vil mærke kærlighed eller noget.
– Jeg føler mig rigtig tom..
– Jeg har svært ved at fungere en normal dag
– Jeg har angst, og får mange panikangstanfald..
– jeg er deprimeret, bliver let sur, rastløs og irriteret..
– jeg er bange for min mig selv, min angst, for alt..
– jeg har svært ved at være sammen med andre, end dyr.. Dyr kan ikke blive onde..
– please hjælp mig )':

Svar fra psykolog Eric Allouche
Hej med dig
Jeg må sige at jeg bliver rigtig bekymret når jeg læser din beskrivelse af dig selv.
Hvis der er noget jeg ikke er i tvivl om, så er det at det ikke er en brevkasse der kan hjælpe dig. Dine problemer er simpelthen alt for omfattende. Derfor vil jeg opfordre dig rigtig meget til at tage kontakte med "fysiske" mennesker. Det første jeg tænker på er at du henvender dig til din læge. Hvis du ikke synes om det, så kan du henvende dig til din kommune som kan hjælpe dig med at finde et sted hvor du kan få den rigtige behandling.
Synes du at der er uoverskueligt, så sende mig en mail hvor du skriver i hvilken by du bor, og jeg vil hjælpe dig at komme i kontakt med en person eller et sted der kan hjælpe dig.
Mvh
Eric