Hej ..
Jeg er en pige på femten år ..
Jeg har en mor som stikker narko ind i hendes krop ? .. jeg savner hende hver eneste dag .. jeg kan ikke fungere .. :'(
jeg har brug for hjælp :/ ..

Svar fra psykolog Eric Allouche
hej med dig
Det er enormt trist at have en mor (eller en far) som tager stoffer og ikke kan give kærlighed og ro til sine børn.
Desværre er der ikke ret meget at gøre ved det. Din mor har sandsynligvis rigtig ønsket at få dig som barn og hun har rigtig ønsket at være en god mor…men sådan blev det ike, og der er sikkert mange gode grunde til det.
Du har helt klart brug for hjælp, og der er også hjælp at finde lige meget hvor du bor. TUBA har afdelinger mange steder i landet (se på www.tubadanmark.dk) ellers kan du henvende dig til din kommune eller det lokale misbrugscentret for at høre hvor du kan få hjælp. Er du i tvivl eller kan du ikke overskue det, så skriv igen og fortæl mig i hvilken by du bor, så skal jeg nok finde hvor du skal henvende dig.
Mvh
Eric