Pige / kvinde45 år
Jeg har fundt en pose med noget hvidt pulver på min søns værelse, sammen med en deodorant. Han har indrømmet at han har prøvet at snitte deo.
Kan pulveret være rester fra deosnifning. Han har fjernet det i mellemtiden, iden jeg fik lavet en konfrontation, så nu kan jeg ikke teste hvad det var.
Mvh. Annette

Svar fra rusmiddelekspert Løkke Dee Vium
Hej Annette
Det er godt du skriver til os, det korte svar er nej. Jeg tænker at det kunne være godt at tage en snak med ham omkring snifning og det hvide pulver du har set på hans værelse. Hvad får han ud af det og hvor ofte gør han det. hvis du tager den snak med ham kan det være vigtigt at huske åbne nysgerrige spørgsmål. Sådan at han evt. kan søge dig hvis han på et tidspunkt får problemer med at styre forbruget.
De bedste hilser
Løkke