Dreng / mand15 år
Hvor lang tid går der før at hash er ude af blodet hvis man cirka ryger 1 gang om måned……. og hvor lang tid kan man se det i en pis prøve, eller spyt test hvis man cirka gør det 1 gang om måned

Svar fra rusmiddelekspert Morten Hørup
Hej
Tak for din mail..
Jeg kan ikke svare helt præcist på dit spørgsmål, da der er flere faktorere der gør sig gældende. Feks. Hvor meget du vejer, hvor stærk er den hash du ryger, hvad for en urin/spyttest bliver der brugt, er du fysisk aktiv m. m.
Alle faktorere, der kan påvirke testen.
Jeg bruger som regel 3-4 ugers reglen, forstået på den måde at man skal regne med at det kan spores i urinen i dette tidsrum. Men igen for nogen er det en uge for andre fem uger. Det er desværre det tætteste jeg kommer et svar til dig:-)
Hilsen
Morten