Dreng / mand
hej er en dreng på 19 snart 20..
jeg har røget hash omkring 3 gange i mit liv den første og anden gang var meget dejligt og afslappet men den trejde gang gik der noget galt..
gutterne lavede en stor joint og jeg tog kun omkring 3-4 hiv altså sug her i lørdags den 19 marts 2012..
og lige pludselig fik jeg det dårlig når jeg lukker mine øjner i den tidspunkt følte jeg som om jeg svævede og jeg følte min hovede var så lille at jeg kunne holde hele mit hovede med begger hænder ..
jeg fik det meget dårlig og følte som om at min mund /læber ville bare kom af fra dens plads og da jeg komt hjem efter 15 minuter jeg fik ryget det.. begyndte jeg at kaste op.og derefter liggede jeg mig på mit seng og jeg kunne forstille mig altså jeg havde den samme følese når en løve råber altså jeg stod med mig selv og tænkte på løve så havde jeg samme følese som den jeg kunne gabe min mund så meget at den var som et løve og hvis jeg tænkte på andre dyr havde jeg godt nok den samme følese som det har det..
Og jeg tænkte mig lad mig bare lige putte noget i munden for at få det væk men da jeg puttede bare et ske færdig lavet ris blev det endu være og meget mere tørt så jeg to det direkte væk fra munden og fandt noget tomat fordi jeg tænkte at der er mere saft i den og kunne hjælpe lidt jeg kunne ikke smage noget da jeg puttede den i munden så jeg smidt det væk..
jeg begyndte at svede meget og troede jeg skulle dø jeg rystede mig rigtigt meget og blev hel bleg i ansigtigt.. dagem efter havde jeg det også dårlig jeg kastede ikke mere open siden den dag men havde kvalmer og svedeture og jeg føler mit højere lår nogle gange kommer der et mærkelig føleser på muskel leden når jeg slapper af ligesom om det prikker og spreder sig jeg bliver bange når jeg får den følese og så bevæger jeg bare bene for at få det væk..
den tredeje dag havde jeg det stadig dårlig og besluttede mig at tage til lægen og jeg var meget bange for at hvis jeg fortælte sandheden at jeg ville blive anmeldt til politiet og blive smidt ud af skolen og ikke kan forsætte mit uddannelse så jeg fortælte dem hvordan jeg følte mig osv og så sagde det at jeg skulle tisse på et kop så det lavede nyre test og hun sagde at det vare meget fint …
4 dag følte jeg mig lidt bedre men stadig svimmel og mit lår prikker når den er afslappet i fjerde dag begyndte jeg at spisse noget så jeg spiste bare et lille smulle og når jeg spisser føler jeg mig svimmel og kan bare ikke mere ..
jeg føler mig stadig væk tørstig og svimmel og i dag er det ca 6-7 dage siden jeg røg det jeg har evt tabt mig før vejede jeg omkring 77 nu vejer jeg 72… please hjælp mig jeg er meget bange for at blive endu mere tyndere og vill ikke sige det till mit læge for at risikere at blive smidt ud af skolen og uddanelse 🙁 hjælp mig pls..

Svar fra psykolog Eric Allouche
Hej
Af brevet ser det ud til at det nu er et par måneder siden du røg. Jeg håber det enten er gået over eller du har fået hjælp. Hvis du fortsat har ubehag kan det skyldes noget andet end det hash du har røget, under alle omstændigheder er det så en god ide at komme til lægen. I den forbindelse kan jeg nævne, at din læge har tavshedspligt, så du skal ikke bekymre dig om anmeldelse til politiet eller lign.
Jeg håber du har fået det godt igen…
Mange hilsner Silas