Pige / kvinde14 år
Hej.
Jeg er lige nu igang med en opgave om Hash, som jeg håber på at nogen af jer, kunne hjælpe med.
Kunne godt tænke mig at vide, hvad de mest 'populærer' birvirkninger og påvirkninger ved Hash?
tak på forhånd!
Hilsen Jane

Svar fra Rusmiddel-ekspert Helle Cold Larsen
Hej
Vi kan desværre ikke hjælpe dig med din skoleopgave, men vi har en masse information her på siden du vil kunne bruge. Du vil kunne få nogle råd om, hvor du kan finde information på: http://netstof.dk/artikler/til-dig-der-skriver-opgave
Om hash og bivirkninger kan du læse i vores leksikon, også her på siden.
I vores opgave-FAQ kan du desuden finde ofte stillede spørgsmål i forbindelse med opgaver. Dem finder i her: http://netstof.dk/faq
Du kan også kontakte din kommunes misbrugscenter, de kan måske også være behjælpelige.
Håber du kommer godt afsted med din opgave.
Mange hilsner  Helle