Pige / kvinde15 år
hej
Vi er tre piger fra 9 årgang og vil høre lidt om hvordan du havde det, da din pårørende indtog rusmidler og hvordan det pårvirket dem?
Håber gerne at vi høre noget fra dig.

Svar fra Brevkasserådgiver Brevkasserådgiver
logo-netstof
Hej med jer tre
Vi har desværre ikke mulighed for at svare på spørgsmål til projektopgaver, og vi tillader heller ikke, at man spørger i vores forum. Vores forum skal nemlig være et frirum, for de unge, som selv har udfordringer med rusmidler.
Måske kan I finde svar, på nogle af jeres spørgsmål i vores FAQ
Alternativt, kan I måske overveje at tage kontakt til TUBA, som tilbyder rådgivning til unge der er vokset op i familier med alkoholmisbrug. De kunne også have noget materiale liggende, som er brugbart for jer.
Mange hilsner
Niels-Christian