Spørgsmål i Brevkassen d. 5.11.2019

Halsbetændelse efter hash

KategoriAndre stofferViden
Se svar
kommentar

Spørgsmål fraDreng / mand15 år

Hej Her i lørdags røg jeg hash for min tredje gang, og havde en meget vildere effekt end de to første gange, alt gik bare hurtigt og var paranoid, men dagen efter senere hen på eftermiddagen fik jeg ondt i halsen og kan ikke synke ting. Og jeg vågner ca. 4-5 gange om natten hvor jeg føler min tunge og læbe er opsvulmet og jeg har læst det er nogle symptomer på angdioødom og overdosis af Panodil. Så alt i alt føler jeg både har halsbetændelse og opsvulmet. KUNNE GODT BRUGE NOGET HJÆLP!

Svar fra rusmiddelekspert Morten Hørup

Hej 

Det lyder ikke rart.

Mit korte svar er at du skal søge læge. 

Hilsen

Morten

0 kommentar

Skriv en kommentar

Relaterede spørgsmål

Pige / kvinde40 år

Oxycondon

Hej Er så fortvivlet og på randen til at blive skør i hovedet af at tænke mig gul og blå, for at finde på løsninger som virker. Min man er i behandling på CSU for misbrug af Oxycondon. Han lyver om...
Pige / kvinde57 år

Min søn bruger tramadol ca 4 piller pr dag

Hvad kan jeg gøre for at hjælpe – han tager dem mest til nat – vi har prøvet udtrapnong gennem lægen – men de tog han kørekort – det skal han bruge tul sit job – så ha...
Pige / kvinde19 år

Stofgæld

Hej, det her er et længere skriv, beklager, men kunne ikke gøre det kortere… Jeg er en ung pige, som har fået en stofgæld på omkring 10.000kr og denne gæld er voksende for hver måned jeg ikke betal...
Se flere spørgsmål >