
Kan man komme i behandling og stadig få lov til at passe sit fuldtidsarbejde

Hey
ja – i mange tilfælde kan man godt komme i behandling og passe sit arbejde samtidigt. Det kan dog afhænge af åbningstider og arbejdstider, så det kan kræve en lille smule tilpasning og måske kan du være undersøgende på om det sted du overvejer har online samtale muligheder.
håber at du finder en god løsning og tager imod den støtte du ønsker.
god sommer til dig
de bedste hilsner
Løkke

Ansat på Silkeborg Rusmiddelcenter som behandler, underviser og forebyggelseskonsulent.
Løkke har mange års erfaring med unge, der har et forbrug af stoffer/alkohol og har mødt mange forældre, venner eller kærester, der har været bekymrede for en ung. Hun har solid erfaring og indsigt i, hvordan man som pårørende kan håndtere de udfordringer der kan være i at stå på sidelinjen til en, man er bekymret for.
SMS-coachen er gratis og anonym. Alle samtaler slettes efter de afsluttes af vores rådgivere.