Spørgsmål i Brevkassen d. 26.6.2014

Bekymring for steroider

KategoriForældreKonkrete bekymringerKrop og sundhedPårørendeSteroider
Se svar
kommentar

Spørgsmål fraPige / kvinde48 år

Hej

Jeg vil høre hvodan jeg hjælper min søn på 19 år som har symptomer på steroider (sandsynligvis gennem proteinpulver) i form af bryster, strækmærker, irritation, indelukkethed og kraftig vægtøgning. Er der nogen steder man kan gå hen og få rådgivning for os forældre og for vores søn

Svar fra rusmiddelekspert Flemming W. Licht

Hej

Jeg tænker i kan prøve at starte her http://www.antidoping.dk/raadgivning 

mvh

Flemming

0 kommentar

Skriv en kommentar

Relaterede spørgsmål

Pige / kvinde16 år

Levertal

Hejsa Jeg skal have taget levertal og blodprøve i næste uge fordi jeg skal starte på isotretinoin. Og der bliver holdt 2 fester i weekenden, så jeg ville spørge om det påvirker mine levertal meget ...
Pige / kvinde15 år

Spørgsmål til projekt

Hej vi er 2 piger der laver projekt, og vi har et spørgsmål som lyder på “er der forskel på hvordan rusmidler påvirker drenge og piger” Håber i vil svare 🙂 ...
Pige / kvinde17 år

Påvirkning af socialt liv.

Kan I måske sætte ord på, hvordan narkomani påvirker en misbrugers sociale liv? Måske endda på kort eller længere sigt? ...
Se flere spørgsmål >