Dreng / mand15 år
Vil gerne prøve lean men har ingen ide om hvordan man laver det.
er det bare normal hoste saft som du kan købe i håndkøb?

Svar fra rusmiddelekspert Søren Holm
Hej
Jeg kan ikke vejlede omkring, hvordan du laver Lean eller hvor du kan købe det, men jeg er lidt nysgerrig på, hvorfor du gerne vil prøve det. Så skriv endelig tilbage med et svar, især hvis det er fordi, du er inspireret af hip-hop kulturen.
Jeg er også lidt nysgerrig på, hvad du ved om risikoen ved at tage Lean. Jeg ved ikke, hvor meget du allerede ved, så jeg skriver lige lidt herunder. Håber, at det er okay.
Lean indeholder et stof, der omdannes til morfin, så hvis man tager Lean, er der risiko for, at man får en overdosis. Hvis man får en overdosis, kan man holde op med at trække vejret, så man skal være ret forsigtig. Det er også farligt at blande Lean med alkohol, da man kan få et blackout, miste kontrollen og gøre ting som man fortryder.
Pas godt på dig selv.
Søren