Spørgsmål:

Hvad skal jeg gøre ?

Dato: 11.10.2020

Køn: 

Pige/Kvinde

Alder: 

25år

hej håber i kan hjælp mig :) 

 

lige nu kæmper jeg stadig efter nogle år 

om at komme ud a stofferne 

er i fast metadon behandling men for alt for lidt efter at dem som står for det har trappet mig langt ned og kun på 1 uges tid..

de fjernet det Halve a min dosis på 1 uge 

efterfølgende har jeg været i tilbagefald og haft en hård periode med rysteture osv 

 

tænker ikke det er helt godt at trappe så hurtig ud af metadonen ? 
hvad tænker i jeg skal gøre ?? :)

 

venlig hilsen 

 

 

Svar: 

Hej 

Tak for din mail.

Det lyder som en hurtig nedtrapning..

Det er svært for mig at rådgive dig når jeg ikke kender din sag til bunds.

Mit bedste råd til dig er at du tager det op med den behandler og læge der har igangsat nedtrapningen og fortæller ærligt hvordan du har det. Det er dem der er tættest på og som har kompetencerne til at forlænge din nedtrapning eller støtte dig på anden måde.

Håber det lykkedes for dig.

De bedste hilsner

Morten 

 

 

Mortens billede

Besvaret af: Morten Hørup