Spørgsmål i Brevkassen d. 17.11.2020

Methylphenidate

KategoriFuckupsFuckupsKrop og sundhedRitalin
Se svar
kommentar

Spørgsmål fra36 år

Jeg har siden igår formiddags indtaget ca 10-16 piller på 54 og ca samme med 14 mg og har det faktisk ret skidt… har heller ikke fået spist eller noget of går nu bare rundt og prøver ikke at tage de sidste eller de andre… det er så træls… hvad skal jeg gøre

Svar fra læge Henrik Thiesen

Hej

Du skal søge læge med det samme. Du har behov for at være under observation fordi du har taget så meget stimulans at det kan føre til serotonergt syndom som er en farlig tilstand som kan ende i totalt kollaps. 

Så du bør være under observation, i ro og i det mindste vurderes af en læge snarest muligt.

 

Hilsen

Henrik

0 kommentar

Skriv en kommentar

Relaterede spørgsmål

Pige / kvinde15 år

Spørgsmål til projekt

Hej vi er 2 piger der laver projekt, og vi har et spørgsmål som lyder på “er der forskel på hvordan rusmidler påvirker drenge og piger” Håber i vil svare 🙂 ...
Dreng / mand47 år

Fejlfix

Hvad hvis man har injiceret ved siden af blodåre flere gange i højre underarm. Kan man stadig få en rask arm? ...
Pige / kvinde24 år

Elvanse og stoffer

Hej. Jeg er lidt nysgerrig ift. hvis man får elvanse pga ADD (40/50mg), og hvis man er i byen og drikker, og samtidig tager lidt amf./kokain.. hvordan ift den medicin man får? Vil effekten af medic...
Se flere spørgsmål >