Jeg har røget i snart fem år og er blevet taget mange gange, men bliver mere og mere ligeglad. ? Der er intet galt med mig og har fået den samme opvækst som alle andre unge.? Kan bare ikke stoppe og ved ikke hvad jeg skal gøre ? kan man få hjælp nogen steder fordi kan ikke stoppe alene. ?

Svar fra psykolog Eric Allouche
Hej med dig
Ja, du kan få hjælp mhp at stoppe med ryge hash.
Så vidt jeg ved tilbyder alle kommuner i Danmark specifik hashbehandling, og hvis ikke absolut alle kommuner gør det, så skal ALLE kunne tilbyde misbrugsbehandling.
Så, ring til din kommune og spørg dem hvor man skal henvende sig for at modtage hjælp for at holde op med at ryge hash (Du kan sikkert også finde det selv ved at søge på internet).
Du kan også finde hjælp på nettet på de følgende hjemmesider:
– http://www.knowcannabis.org.uk
– http://www.smash.dk
Held og lykke med det.
Eric