Spørgsmål i Brevkassen d. 6.6.2015

fejlfix metadon

KategoriBedøvende stofferKonkrete bekymringerKrop og sundhedOpioider
Se svar
kommentar

Spørgsmål fraDreng / mand25 år

f

jeg har ved uheld fået lavet et fejlfix af metadon i armen her tidligt imorges og nu er det sted jeg skød hævet og er meget ømt, og der er kommet små røde knopper hele vejen ned af armen??.. Er det farligt mvh mik

Svar fra læge Henrik Thiesen

Hej Mik

Det kan skyldes at du har fået noget stof ind i huden som irriterer men hvis der begynder at være røde prikker op ad armen skal du finde en læge snarest muligt og få vurderet om der er tale om en infektion som breder sig. Du må eventuelt opsøge vagtlæge eller akutmodtagelse – det skal ikke vente til du får tid hos egen læge.

Hilsen
Henrik / Læge

0 kommentar

Skriv en kommentar

Relaterede spørgsmål

Pige / kvinde16 år

Levertal

Hejsa Jeg skal have taget levertal og blodprøve i næste uge fordi jeg skal starte på isotretinoin. Og der bliver holdt 2 fester i weekenden, så jeg ville spørge om det påvirker mine levertal meget ...
Pige / kvinde40 år

Oxycondon

Hej Er så fortvivlet og på randen til at blive skør i hovedet af at tænke mig gul og blå, for at finde på løsninger som virker. Min man er i behandling på CSU for misbrug af Oxycondon. Han lyver om...
Pige / kvinde57 år

Min søn bruger tramadol ca 4 piller pr dag

Hvad kan jeg gøre for at hjælpe – han tager dem mest til nat – vi har prøvet udtrapnong gennem lægen – men de tog han kørekort – det skal han bruge tul sit job – så ha...
Se flere spørgsmål >