Spørgsmål i Brevkassen d. 8.8.2016

Gul i huden ved brug af MDMA

KategoriFeststofferKonkrete bekymringerKrop og sundhedMDMANysgerrighedVenskab
Se svar
kommentar

Spørgsmål fra19 år

Hej

Vi er et par kammerater der engang i mellem tager MDMA, det har ikke været et problem før. Men nu er to af os begyndt at blive gule i huden, det er ofte sent ud på natten vi bliver gule. Hvad kan dette skyldes og burde vi være bekymrede?

Svar fra læge Henrik Thiesen

Hej

Hvis jeg ser folk som er gule i huden er det ofte fordi de har dårlig leverfunktion men det er noget som sker over et stykke tid og som ikke lige går væk igen.

Forskellige farvestoffer kan også give gul hud – for eksempel kan man blive gul af at spise mange gulerødder. Hvis i er flere og kun nogle af jer bliver gule når i tager det samme ville jeg nok blive lidt bekymret for om min lever har det helt godt.

Jeg kommer det nok ikke nærmere med de oplysninger du giver.

Hilsen
Henrik

0 kommentar

Skriv en kommentar

Relaterede spørgsmål

Pige / kvinde20 år

mdma og skelen

hej havde læst i bl.a. havde nogle læger som rådgivere, derfor spørger jeg her. jeg har taget mdma et par gange i løbet af året, men de sidste to gange har jeg skelet fuldstændig ukontrollerbart. m...
Pige / kvinde21 år

Kan man blande ADHD medicin med coke?

Hvis man tager ADHD medicin ( elvanse ) for en adhd diagnose, kan der så komme alvorlige konsekvenser hvis man tager coke oven i, bare en enkelt gang? Hvad ville der ske? Hvad hvis man stoppede ADH...
Pige / kvinde30 år

Cbd m. under 0.2% thc

Hej😊 Jeg har røget hash hver eneste dag i over 15 år, men da jeg fik kørekort, tog jeg en kold tyrker, og jeg har ikke røget hash i 1 år og 4 måneder nu. Forleden dag fortalte en veninde mig om cb...
Se flere spørgsmål >