Spørgsmål i Brevkassen d. 13.9.2015

Blandet ecstasy og AMf.

KategoriAmfetaminFeststofferFuckupsKonkrete bekymringerKrop og sundhedMDMAPsykedelikaSporingstiderStoftest
Se svar
kommentar

Spørgsmål fraDreng / mand21 år

Hej har blandet AMf og ecstasy og sniffet det. Efter 2 timer begyndte jeg ha det varmt. Min krop der helt dehydreret ud. Får sved tur og kulde tur. Mine led knirker når jeg går. Og render meget på toilet for tis. Er det noget at være nervøs for eller er det normalt. For det første gang jeg prøvet tag det

Svar fra læge Henrik Thiesen

Hej
Det du mærker er effekten og bivirkninger af stimulans og det virker ikke som om det har været specielt morsomt men mere lidt ubehageligt.

Det lyder som om du har gjort det alene så måske du skulle spørge dig selv hvorfor du gjorde det og især hvorfor du blandede 2 stoffer på samme tid? når man blander er risikoen for at der er noget der går galt meget større end hvis man kun tager én ting men som altid må man sige at det er sikrest at lade være.

Hilsen
Henrik 

0 kommentar

Skriv en kommentar

Relaterede spørgsmål

Pige / kvinde20 år

mdma og skelen

hej havde læst i bl.a. havde nogle læger som rådgivere, derfor spørger jeg her. jeg har taget mdma et par gange i løbet af året, men de sidste to gange har jeg skelet fuldstændig ukontrollerbart. m...
Pige / kvinde28 år

Levertal

Hej. Jeg har fået målt mit levertal (gamma-GT) som desværre var blevet lidt højt pga. mit overforbrug af alkohol (tallet var på 62). Jeg har derfor besluttet mig for at stoppe med at drikke, da det...
20 år

Thc og kokain i spyt test

Hej, jeg blev i dag stoppet i bil og skulle tage en spyt test. Den viste så positiv på kokain og thc, jeg havde taget kokain i går, men jeg delte kun 0.4 gram med en ven. Men for 2 dage siden var v...
Se flere spørgsmål >
Netstof gruppechat

Gruppechat hver torsdag

00
Dag
00
Time
00
Min
00
Sek
På torsdag kl 19:30 kan du igen chatte med jævnaldrende om stoffer. Skal du ha' en SMS når chatten åbner? Så tilmeld dig en anonym SMS-notifikation.
Læs mere >