Spørgsmål i Brevkassen d. 28.7.2020

Coke

KategoriFeststofferFuckupsFuckupsKokainNysgerrighed

Spørgsmål fraDreng / mand38 år

Var en kæmpe idiot i går og tog noget Coke

Nu dagen efter køre det lidt op og ned.. 

Så har jeg det ok så bliver jeg dårlig og frem tilbage.. 

Vil lige høre om det er normalt.. 

Hilsen T 

Svar fra rusmiddelekspert Morten Hørup

rusmiddelekspert-morten

Hej T

Undskyld det sene svar..Ferie osv.

Det du beskriver er helt normalt efter man har taget kokain. 

Den ubalance man udsætter hjernen for når man tager stoffet, gør at mange bliver en smule mere følsomme og ofte går med negative tanker i nogle dage efter indtagelsen.

Venlig hilsen

Morten

rusmiddelekspert-morten
rusmiddelekspert Morten Hørup

Morten Hørup er forebyggelseskonsulent. Morten arbejder i Silkeborg kommune, med unge mennesker der har et forbrug af rusmidler. Han har mange års erfaring i at arbejde med anbragte unge med dobbeltdiagnose (psykisk sygdom og rusmidler).

0 kommentar

Skriv en kommentar

Hvis vi vurderer at din kommentar indeholder nye spørgsmål, flytter vi den automatisk, så den bliver oprettet som et selvstændigt spørgsmål i brevkassen.

Relaterede spørgsmål

Hash

Kan man få en psykose vis man har røget for meget hash på engang og hvor lang tid varer psykosen normalt ...

Spørgsmål om weed

Hvad er det der gør at nogle mennesker kan trippe på weed, altså få uvirkelighedsfølelse og nærmest hallucinere eller blive paranoid af meget lidt weed, mens andre “bare slapper mere af”...

Kokainmisbrug 23 år

Jeg har været afhængig af kokain i 2 år. Så stoppede jeg men er så småt begyndt igen. og kan nu ikke se mig ud af det, det påvirker mit lav arbejde osv. Hvad gør jeg? ...
Se flere spørgsmål >

Få svar på SMS. Helt anonymt.

Send en sms til 89 008 89 og start samtalen nu

SMS-coachen er gratis og anonym. Alle samtaler slettes efter de afsluttes af vores rådgivere.

Med 3 korte spørgsmål serverer vi dig det bedste content - er du med?

1 / 4