Spørgsmål i Brevkassen d. 8.10.2019

Hashpsykose

KategoriBedøvende stofferCannabisCBDEdiblesFuckupsFuckupsHashHHCKrop og sundhedPot
Se svar
kommentar

Spørgsmål fraPige / kvinde21 år

Hej,

Jeg er en pige på 21 år som i weekenden synes det kunne være sjovt at spise hjemmebagt hashkage. Jeg fik det rigtig dårligt og kastede op og har sovet i 2 dage nu. Jeg er meget nervøs eftersom jeg har hørt der er nogle som ikke bliver sig selv igen og som får problemer med psyken. Jeg har det bedre men er stadig lidt træt. Det er anden gang jeg har prøvet det med 3 års mellemrum. Og jeg gør det ALDRIG igen. 

Men jeg skal passe et arbejde og skal studere til Februar. Ville høre om i kan rådgive mig til hvad jeg skal gøre, da jeg er nervøs og ikke ved hvem jeg skal kontakte, da det er ulovligt. 

Mvh en nervøs pige 

Svar fra læge Henrik Thiesen

Hej
Det lyder som om at du har fået en cannabisoverdosis og er ved at komme igennem den.

Problemet med hash i mad er at man ikke kan se hvor meget man får og måske den som laver det heller ikke er klar over hvor meget THC der kommer i kagen. Når man så får alt for meget så optages det fra maven over tang tid så overdosen kan nå at blive ret stor og langvarig.
Du kommer nok ikke til at mærke mere til det efter 1-2 dage mere. Jeg kan kun støtte at du holder dig fra det

Hilsen
Henrik 

0 kommentar

Skriv en kommentar

Relaterede spørgsmål

Pige / kvinde16 år

Hash

Min datter på 16 har desværre fået nogle venner der ryger puffbars og hash. Hun synes det et helt normalt at ryge hash. Hun har ADHD umedicineret og får Sertralin for angst. En aften tog hun på tur...
Pige / kvinde16 år

Levertal

Hejsa Jeg skal have taget levertal og blodprøve i næste uge fordi jeg skal starte på isotretinoin. Og der bliver holdt 2 fester i weekenden, så jeg ville spørge om det påvirker mine levertal meget ...
Pige / kvinde17 år

er det normalt eller en hashpsykose?

nu er det 3 dage siden jeg sidst har røget, og der fik jeg en lille green out. men det er som om det ikke er helt gået væk og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. jeg har fået så meget angst de sidste ...
Se flere spørgsmål >