Pige / kvinde56 år
Jeg har taget amfetamin i 20 år hver dag. Kunne ikke holde ud længere altid at mangle penge, så for 5 dage siden følte jeg annullere Kunne jeg stoppe (kold tyrker) det er gået over alt forventning, jeg sover meget og når jeg er vågen spiser jeg hele tiden, jeg vil det her både for mig selv og for min hund, jeg vil tilbage til mit glade jeg. Det er 5.dagen i dag. Mit spørgsmål er hvor mange dage vil det c,a tage ?før jeg igennem det at være så træt mm. Venlig hilsen C.

Svar fra rusmiddelekspert Thorsten Hauerslev Larsen
Hej.
Først og fremmest… Hatten af for det valg du har truffet og for at du gør noget ved det.
Trætheden skyldes sandsynligvis at dit dopamin niveau lige nu er meget lavt – men det vil langsomt blive bedre.
Jeg vil tro at du, med det forbrug du har haft, nok skal forvente at være træt i op til 4-5 uger. Det er selvfølgelig lang tid, men det bliver bedre dag for dag, og der er ting du selv kan gøre for at føle dig lidt mere frisk.
Motion, kolde bade og at komme udenfor i dagtimerne vil give dig et “løft” og få dig til at vogne lidt op.
Ønsker dig det bedste.
Med venlig hilsen Thorsten Hauerslev Larsen