Spørgsmål i Brevkassen d. 5.1.2022

SPØRGSMÅL OM AMFETAMIN?

KategoriAlkoholAmfetaminBlandet med alkoholFeststofferFuckupsKonkrete bekymringerNysgerrighed
Se svar
kommentar

Spørgsmål fraPige / kvinde

Hej, jeg er en 44 årig kvinde der ikke før har taget stoffer, indtil jeg nytårs aften blev voldsomt fuld og tog en enkelt bane amfetamin sammen med en veninde (For første gang nogensinde)… Det virkede ikke på mig og jeg blev faktisk meget træt. Det skal jeg absolut IKKE prøve igen… MEN efter indtagelsen af amfetamin (Nu er der gået 5 dage), har jeg fortsat svedtendens, lidt appetitløshed og lettere utilpashed… Jeg er meget bekymret og bil høre om det er normalt? Og i så fald, hvor længe vil det så vare? Hilsen Fra Martine

Svar fra rusmiddelekspert Morten Hørup

Hej 

Tak for dit spørgsmål.

Forhåbentlig har du fået det bedre nu! Det du beskriver er typiske eftervirkninger af indtagelse af amfetamin og vil forsvinde efter nogle dage. Hvis du ikke har fået det bedre når du læser dette skal du søge læge og fortælle om dit forløb.

Mvh

Morten

0 kommentar

Skriv en kommentar

Relaterede spørgsmål

Pige / kvinde16 år

Hash

Min datter på 16 har desværre fået nogle venner der ryger puffbars og hash. Hun synes det et helt normalt at ryge hash. Hun har ADHD umedicineret og får Sertralin for angst. En aften tog hun på tur...
Pige / kvinde16 år

Levertal

Hejsa Jeg skal have taget levertal og blodprøve i næste uge fordi jeg skal starte på isotretinoin. Og der bliver holdt 2 fester i weekenden, så jeg ville spørge om det påvirker mine levertal meget ...
Dreng / mand22 år

Cart pen eller skyfall

Hvad er en tilgængelig version af thc e-væske som ikke består af syntetiske cannabiodier og andre kemikalier ...
Se flere spørgsmål >