Spørgsmål i Brevkassen d. 17.12.2018

Rigtig tør mund efter jeg har taget Amfetamin

KategoriAmfetaminFeststofferFuckupsFuckupsNysgerrighed
Se svar
kommentar

Spørgsmål fraDreng / mand16 år

Jeg har haft rigtig tør mund lige siden jeg indtog amfetamin jeg tog den første bane i fredags nasalt og så tog jeg hver gang trætheden ramte, jeg holdte mig vågen fra Fredag aften til Søndag aften og jeg har stadig tør mund, skal jeg søge læge?

Svar fra rusmiddelekspert Torben Vangsted Boel Hansen

 

Hej

 

Det er rigtig svært for mig at give et enkelt svar på dit spørgsmål.

 

Jeg tænker du har sat din krop godt og grundigt på over arbejde ved at tage amfetamin non stop over så lang tid, og derfor ikke har sovet. Det er muligt at din mundtørhed kan være en udtryk for at din krop er ude af balance. Hvis jeg skal komme med en anbefaling og den eneste bivirkning du oplever er mundtørhed, så ville jeg give det et par dage mere inden jeg gik til lægen med det. Hvis du der i mod oplever andre bivirkninger, så vil de være en god ide at blive tjekket af en læge.

 

Med venlig hilsen

 

Torben

 

0 kommentar

Skriv en kommentar

Relaterede spørgsmål

Pige / kvinde16 år

Hash

Min datter på 16 har desværre fået nogle venner der ryger puffbars og hash. Hun synes det et helt normalt at ryge hash. Hun har ADHD umedicineret og får Sertralin for angst. En aften tog hun på tur...
Dreng / mand22 år

Cart pen eller skyfall

Hvad er en tilgængelig version af thc e-væske som ikke består af syntetiske cannabiodier og andre kemikalier ...
Pige / kvinde15 år

Projekt

Hejsa, Jeg fik anbefalet denne hjemmeside til et gruppeprojekt om rusmidler. Vi kunne godt tænke os at høre om der er forskel på hvordan rusmidler påvirker piger og drenge? ...
Se flere spørgsmål >