21 år
Hej. Hvor lang tid kan tramdol ses i blodet? Hvis politiets narkometer slår ud på et enkelt stof, bliver blodprøverne som bliver taget efterfølgende kun testet for det enkelte stof som deres spyttest slog ud på, eller tester de blodet for alt det som står på politiets narkometer?

Svar fra rusmiddelekspert Morten Hørup
Hej
Tramadol kan spores i urin i ca. 3 døgn efter indtag, lidt kortere tid i blod. Hvis man har indtaget store mængder over tid kan det i midlertid spores i længerer tid. Hvor lang tid kan jeg desværre ikke svare på, da det bla. afhænger af din størrelse og hvor meget du har indtaget over tid m.m.
Med hensyn til om politiet tester bredt når de analyserer en blodprøve, så vil jeg tro at de gør, men jeg ved det faktisk ikke.
Venlig hilsen
Morten