Spørgsmål i Brevkassen d. 15.5.2016

Hævede læber efter Emma

KategoriFeststofferKonkrete bekymringerKrop og sundhedMDMA
Se svar
kommentar

Spørgsmål fraDreng / mand18 år

Hej jeg har i fredags taget noget Emma, og mine læber er hævede. Det er nu 2 dage siden og de er stadig ikke rigtigt faldet. Jeg kan mærke at det er inden i læben, da det sviger hvis jeg fx. drikker varm kaffe, og jeg kan se at der er sår og som om noget hud er faldet af indenunder læben. 

Svar fra rusmiddelekspert Morten Hørup

Hej

Tak for din mail.

Jeg ved ikke rigtigt om det er et spørgsmål du stiller?

Det er dog helt normalt at få ondt i munden, primært kæberne efter indtagelse af mdma.

Jeg har dog også hørt om at enkelte har fået ondt i læberne, det kan skyldes man i rusen evt. er kommet til at bide sig selv, på grund af muskelspændinger i kæben.

Håber du har fået det bedre.

Venlig hilsen

Morten

0 kommentar

Skriv en kommentar

Relaterede spørgsmål

Pige / kvinde16 år

Levertal

Hejsa Jeg skal have taget levertal og blodprøve i næste uge fordi jeg skal starte på isotretinoin. Og der bliver holdt 2 fester i weekenden, så jeg ville spørge om det påvirker mine levertal meget ...
Pige / kvinde15 år

Spørgsmål til projekt

Hej vi er 2 piger der laver projekt, og vi har et spørgsmål som lyder på “er der forskel på hvordan rusmidler påvirker drenge og piger” Håber i vil svare 🙂 ...
Pige / kvinde17 år

Påvirkning af socialt liv.

Kan I måske sætte ord på, hvordan narkomani påvirker en misbrugers sociale liv? Måske endda på kort eller længere sigt? ...
Se flere spørgsmål >