Pige / kvinde45 år
Det er gået op for mig at jeg er inde i et alvorligt Kokain misbrug,- og ikke kan stoppe. Er ellers en fornuftig kvinde, og færdes i gode miljøer. Det er en kæmpe hemmelighed, som ingen ved og ikke ville kunne forestille sig… Jeg har brug for noget anonym vejledning til, hvordan jeg kan stoppe min afhængighed På forhånd tak

Svar fra Rusmiddel-ekspert Helle Cold Larsen
Hej
Allerførst beklager jeg det sene svar!
Godt du skriver.
Jeg kan læse mig frem til, at du gerne vil have det anderledes og har brug for vejledning og støtte til at stoppe din afhængighed af kokain.
At komme dertil er et kæmpe skridt, og et stort skridt i en positiv retning.
Du søger anonym vejledning og støtte.
Der findes et sted i København der hedder Projekt Anonym Misbrugsbehandling, Københavns kommune- www.heltanonym.dk
Du kan gå ind og læse på deres hjemmeside. Du kan være anonym og det er gratis.
Du kan også ringe til dem, stadig anonymt, på telefon 33662002.
Skriv endelig igen hvis du har behov
Jeg ønsker dig alt det bedste, Helle