Hej,
Jeg skriver i håb om i kan hjælpe mig. Min bror er 19 år og døjer med et alvorligt misbrug,han har været i døgnbehandlin, men uden resultater. Han har været misbruger de sidste 3 år og indtager oftest cannabis og kokain. Vores far forsvandt for blot 3 år siden, vores far slog os, vores far var alkoholiker, og Min bror træder bare i han fodsport
Min bror ønsker ingen hjælp trods vi har prøvet både at snakke med en ssp fra vores komune og en psykolog. Hvis vi spørger ham ind til hans misbrug bliver han aggressiv og slår, jeg har blå mærker op og ned af armene, benene og ikke mindst også i ansigtet.
har i mulighed for at hjælpe os?
jeg søger hjælp hurtigst muligt
(dette er et skoleprojekt)

Svar fra rusmiddelekspert Morten Hørup
Hej igen
Desværre og af uforklarlige årsager, blev mit sidste svar til dig ikke publiceret, undskyld for det.
Jeg er lidt i tvivl om det er et skoleprojekt du er i gang med!
Hvis det er det kan jeg desværre ikke hjælpe, men du vil kunne få nogle råd om, hvor du kan finde information på: http://netstof.dk/artikler/til-dig-der-skriver-opgave
I vores opgave-FAQ kan du desuden finde ofte stillede spørgsmål i forbindelse med opgaver. Dem finder du her: http://netstof.dk/faq
Du kan også kontakte din kommunes lokale misbrugscenter, de kan måske også være behjælpelige.
Hvis det ikke er et skoleprojekt må du meget gerne skrive ind til brevkassen igen, så vil jeg eller en anden svare det bedste vi kan..
Mange hilsner
Morten