Spørgsmål i Brevkassen d. 27.4.2019

Hash

KategoriBedøvende stofferCannabisEdiblesFuckupsFuckupsHashPotSkunkTHC
Se svar
kommentar

Spørgsmål fraPige / kvinde15 år

Hej for ca tre dage siden røg jeg hash med mine veninder. Efter det føler jeg at alt er sløret og mine pupiller er store og jeg nogen gange ser syner. Jeg tør ik at tage til lægen for mine forældre finder nok ud af det.

Svar fra læge Henrik Thiesen

Hej

Man kan godt have eftervirkninger af at ryge hash eller tage andre stoffer i flere dage efter. Hvis man har haft en dårlig oplevelse eller et ’bad trip’ kan der være problemer i nogle uger hvis man er uheldig og nogle som er psykisk skrøbelige i forvejen kan få en hashpsykose. Du beskriver ikke hvad det betyder at du ser syner men man kan jo være lidt bekymret for om du har haft en lille hash-psykose. 

Du skal sørge for at få godt med søvn, spise ordentligt og lade være med at indtage både hash og alkohol i et stykke tid så din hjerne kan komme sig ovenpå oplevelsen – og du bør snakke med din læge om det.

Hilsen
Henrik

0 kommentar

Skriv en kommentar

Relaterede spørgsmål

Pige / kvinde16 år

Måske psykose

Hej brevkasse, jeg har røget cirka 5 gange i hele mit liv med langt tid mellem hver gang, her for 5 dage siden tog jeg et par sug af en joint og nu føler jeg stadig rusen bare mildere, jeg får tit ...
Pige / kvinde17 år

puff

jeg ville spørge om det ville være muligt at tage en puff med thc i når man rejser? ...
Dreng / mand20 år

hashmisbrug

Hej, jeg var sammen en pige i 3 uger ,hun elskede mig og jeg elskede også hende ,men jeg vidste også ik at hun har et hashmisbrug ,altså hun ryger hver dag om aftenen fordi hun siger at jeg kan ikk...
Se flere spørgsmål >
Netstof gruppechat

Gruppechat hver torsdag

00
Dag
00
Time
00
Min
00
Sek
På torsdag kl 19:30 kan du igen chatte med jævnaldrende om stoffer. Skal du ha' en SMS når chatten åbner? Så tilmeld dig en anonym SMS-notifikation.
Læs mere >