Pige / kvinde15 år
Hej vi er 3 piger som har projekt uge. Vi har et par spørgsmål (:
Hvor mange stofmisbruger er der i Amerika?
Hvor er det største stofmisbrug?
Hvornår kom det på mode at tage stoffer?
Hvorfor er der så mange i verden der bliver afhængige af stoffer og hvad er konsekvensen?

Svar fra Rusmiddel-ekspert Helle Cold Larsen
Hej
Det lyder som en spændende opgave.
Vi kan desværre ikke hjælpe jer med jeres skoleopgave, men vi har en masse information her på siden i vil kunne bruge. I vil kunne få nogle råd og information på: http://netstof.dk/artikler/til-dig-der-skriver-opgave
De forskellige rusmidler kan I læse om i vores leksikon, også her på siden.
I vores opgave-FAQ kan I desuden finde ofte stillede spørgsmål i forbindelse med opgaver. Dem finder i her: http://netstof.dk/faq
I kan også kontakte jeres kommunes misbrugscenter, de kan måske også være behjælpelige.
Håber I kommer godt afsted med jeres opgave, god arbejdslyst!
Helle