Spørgsmål i Brevkassen d. 3.3.2015

Hvad vil der ske hvis stoffer blev lovligt i Danmark?

KategoriAndre stofferViden

Spørgsmål fraDreng / mand15 år

Hej

Jeg er i gang med et projekt opgave og har om afhængighed.

Jeg vil gerne stille et spørgsmål

Hvad vil der ske med samfundet hvis stoffer var lovligt, vil flere eller mindre tage stoffer?

Svar fra Brevkasserådgiver Brevkasserådgiver

logo-netstof

Hej

Sikke et spændende og interesant emne du skriver opgave omkring.

Desværre besvare vi ikke skolespørgsmål, men henviser til netstof.dk, hvor du vil kunne finde hjælp eller du kan søge på nettet. Mange rusmiddelcenter vil også gerne hjælpe, så en mulighed kan evt være at du tog kontakt til det rusmiddelcenter som ligger i din hjemkommune. Du vil kunne finde deres tlf her på Netstof.dk.

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med opgaven

0 kommentar

Skriv en kommentar

Hvis vi vurderer at din kommentar indeholder nye spørgsmål, flytter vi den automatisk, så den bliver oprettet som et selvstændigt spørgsmål i brevkassen.

Relaterede spørgsmål

Hash

Kan man få en psykose vis man har røget for meget hash på engang og hvor lang tid varer psykosen normalt ...

Abejde under/imens behandling

Kan man komme i behandling og stadig få lov til at passe sit fuldtidsarbejde ...

KAMBO-medicin

Er det sandsynligt at, man vil anvende KAMBO-medicin som afvænning i fremtiden? Der ses positive effekter med denne behandlingsmetode. ...
Se flere spørgsmål >

Få svar på SMS. Helt anonymt.

Send en sms til 89 008 89 og start samtalen nu

SMS-coachen er gratis og anonym. Alle samtaler slettes efter de afsluttes af vores rådgivere.

Med 3 korte spørgsmål serverer vi dig det bedste content - er du med?

1 / 4