Dreng / mand15 år
Hej Henrik. Mit navn er Martin, og jeg søger jeg hjælp til et skoleprojekt, og jeg ville håbe at du kunne hjælpe mig. Vores emne drejer sig om narkokarteller, og derfor beskæftiger vi os meget med at læse om dette emne, men vi ville håbe at du kunne hjælpe os med at svare på nogle af vores spørgsmål. Her er spørgsmålene: 1) Hvilke kortvarige effecter har kokain på kroppen? 2) Hvilke permanente effecter har kokain på kroppen? 3) Bliver der produceret kokain i Danmark? 4) Hvor stor en del af unge i Danmark har et problem med stofmisbrug? 5) Hvor ofte bliver unge anholdt for besiddelse af stoffer? På forhånd, mange tak.

Svar fra Brevkasserådgiver Brevkasserådgiver
Hej
Tak for din mail. Dit projekt lyder super spændende og du stiller nogle gode spørgsmål. Dog svare vi ikke på skolespørgsmål og kan derfor ikke hjælpe dig. men du er velkommen til at søge herinde på Netstof.dk, hvor du måske vil kunne finde nogle svar, ellers er google også en god mulighed. Sommetider er de kommunale rusmiddelcentre og gode til at råde og vejlede. Du kan finde det rusmiddelcenter der høre til din kommune, herinde på Netstof.dk
Du ønske al mulig held og lykke med projektet.