Spørgsmål i Brevkassen d. 7.9.2013

Afvænning af et heroinmisbrug

KategoriAndre stofferViden

Spørgsmål fraPige / kvinde18 år

Hej,

Vi er to piger på 18 år, der skal skrive et AT-projekt vedrørende heroins påvirkning i hjernen. Vi har biologi på A niveau, så det generelle om hjernens opbygning er på plads. 

Vi har et par spørgsmål omhandlende afvænning af et heroinmisbrug:

Hvad sker der med kroppen/hjernen under afvænning rent biologisk? Og hvorfor er det så svært at gennemføre afvænningsprocessen?

På forhånd tak!

<!–[if !supportLists]–>    

Svar fra Brevkasserådgiver Brevkasserådgiver

logo-netstof

Hej Piger

Det lyder som et spændende og omfattende projekt i er ved at lave.

I brevkassen besvare vi desværre ikke skoleprojekter og må derfor henvise jer til vores videns bank og eller internettet. Den viden i søger findes også i de lokale misbrugscentre rundt om i landet, så prøv evt at tage kontakt til sådan et.

I ønskes stor held og lykke med opgaven

 

0 kommentar

Skriv en kommentar

Hvis vi vurderer at din kommentar indeholder nye spørgsmål, flytter vi den automatisk, så den bliver oprettet som et selvstændigt spørgsmål i brevkassen.

Relaterede spørgsmål

Hash

Kan man få en psykose vis man har røget for meget hash på engang og hvor lang tid varer psykosen normalt ...

Abejde under/imens behandling

Kan man komme i behandling og stadig få lov til at passe sit fuldtidsarbejde ...

KAMBO-medicin

Er det sandsynligt at, man vil anvende KAMBO-medicin som afvænning i fremtiden? Der ses positive effekter med denne behandlingsmetode. ...
Se flere spørgsmål >

Få svar på SMS. Helt anonymt.

Send en sms til 89 008 89 og start samtalen nu

SMS-coachen er gratis og anonym. Alle samtaler slettes efter de afsluttes af vores rådgivere.

Med 3 korte spørgsmål serverer vi dig det bedste content - er du med?

1 / 4