Dreng / mand21 år
Efter jeg har indtgaet amfetamin og jeg er vågen cirkus efter fulde 24 timer tilsvarende et døgn kan mine hænder have tindens til og blive meget ømme have en brandene fornemmelse og røde ligesom hvis man får brændt dem på noget varmt Det var oftest en 5-8 timer

Svar fra rusmiddelekspert Morten Hørup
Hej
Tak for din mail..
Jeg kan ikke umiddelbart læse et spørgsmål i din mail, men jeg antager at du spørger om det er normalt med den brændende fornemmelse, du får i dine hænder!
Når man tager amfetamin stiger ens blodtryk, puls og kropstemperatur, og man vil ofte svede mere, end man plejer. Måske det gør at du får de symptomer du beskriver.
Stoffer påvirker os alle forskelligt og du må gøre op med dig selv om du kan leve med de bivirkninger amfetaminen giver dig!
Mvh
Morten