Pige / kvinde
hej
Jeg har en eks kæreste som tager afmetamin.
Jeg ville gerne vide nu om når han bliver sur som han tit har gjort på det sidst, har noget med at han tager det at gøre..
Han beskylder mig for noget som jeg ikke har gjort og jeg har ikke kunne overbevise ham om noget andet.
Har det med afmetaminen at gøre????
Mvh
Pigen der er forvirret

Svar fra rusmiddelekspert Torben Vangsted Boel Hansen
Hej
Nu kan der måske være andre årsager til at din eks kæreste er sur og beskylder dig for ting du ikke har gjort, men vi ved at nogle af bivirkningerne ved at tage amfetamin blandt andet kan være humørsvingninger og paranoide forestillinger.
Humørsvingningerne giver sig ofte udslag i at man bliver nedtrykt, sur, irritabel og måske aggressiv. De paranoide forestillinger kan gøre at man tror andre mennesker tænker, siger eller gør noget de slet ikke tænker siger eller gør.
Så ja det du beskriver din eks kæreste gør, kan godt have med amfetaminen at gøre.
Du er meget velkommen til at skrive igen
Mvh
Torben