Dreng / mand18 år
Hej jeg har brug for hjælp min søn indtager speet vejr dag jeg tænker kan man få noget for det så man kan stoppe mvh en MOR som er bank for at meste min søn mvh Maibritt

Svar fra rusmiddelekspert Løkke Dee Vium
Hej Maibritt
Tak fordi du skriver til os. man kan ikke få en medicinsk hjælp til at få stoppet op i sit misbrug af amfetamin eller kokain. Men man kan altid søge hjælp på et lokal rusmiddelcenter. Her vil det være samtaler og finde ud af hvad stofferne hjælper ham med, men også hvad de forhindre ham i.
Der er nogen steder de har pårørende samtaler og det vil jeg anbefale både for at passe på dig selv men også fordi vi ofte ser at det er med til at støtte i at lave en forandring hos den her har et misbrug.
Jeg vil ønske dig og din søn alt held og lykke med det.
De bedste hilsner Løkke