Pige / kvinde15 år
Hej jeg er i gang med projekt vores over emne kriminalitet og vores under emne er unge og stoffer så vi skal får det til at hænge sammen spørsmålet er så hvad er årsagerne til unge falder stofmisbrug? Og behandlingen af stofmisbrug ? Hvad har unge og stoffer nogrtvmen kriminalitet af gøre

Svar fra Brevkasserådgiver Brevkasserådgiver
Hej
Sikke et spændende emne som du har valgt til dit projekt.
Idet vi desværre ikke besvare skolespørgsmål, kan jeg henvise dig til at bruge Netstof.dk og det øvrige internet, her vil du kunne finde en masse omkring dit emne. En anden mulighed kan også være at tage kontakt til det lokale Rusmiddelcenter (tlf finder du her på netstof.dk), de vil som ofte meget gerne stille lidt tid til rådighed til dig.
Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med projektet:)