Dreng / mand15 år
Hej jeg har om Hash misbrug, hvor jeg skal gå dybden om hvordan hash/cannabis påvirker os i hjernen?
Hvordan påvirker hash/cannabis en i hjernen? Altså hvor og hvordan?
på forhånd. tak for hjælpen

Svar fra Rusmiddel-ekspert Helle Cold Larsen
Hej
Det lyder som en spændende opgave, held og lykke med den.
Vi kan desværre ikke hjælpe med spørgsmål i forbindelse med skole- og projektopgaver. Men her kan du få nogle gode råd om, hvor du kan finde information: http://netstof.dk/artikler/til-dig-der-skriver-opgave
Du kan også se den film vi har liggende her på netstof.dk, den hedder Drugs and the Brain, her kan du også få viden om netop dine spørgsmål.
I vores opgave-FAQ kan du desuden finde ofte stillede spørgsmål i forbindelse med opgaver. Dem finder du her:http://netstof.dk/faq
Vh  Helle