14 år
Hej. Jeg er meget interesseret i at vide mere om stoffer. Hvorfor folk tager det? Hvad det helt præcist er? Hvad forskel på misbrugere og folk som tager det for hyggens skyld? Mvh. Mathilde 🙂

Svar fra Rusmiddel-ekspert Helle Cold Larsen
Hej Mathilde
Mange tak for dine spørgsmål.
Jeg synes det er nogle rigtig gode og vigtige spørgsmål du stiller.
Mht. mere viden om stoffer kan du finde meget viden her på www.netstof.dk.
Prøv at læs i vores leksikon, men også de spørgsmål der stilles i brevkassen. Her få du en masse information både om, hvad der kan være af grunde til at noget tager rusmidler og andre ikke gør og hvornår der er tale om et misbrug.
Håber du finder den information du ønsker, ellers må du endelig skrive igen.
God dag, Kh Helle