Dreng / mand16 år
Hej, skrev med en Torben før. Men Hej, jeg skriver lige igen, jeg har ikke haft nogle bivirkninger, har kun været træt, føler mig stadig træt, men har overhovedet ikke lyst til at prøve det igen, fortryder det også meget, og tænker hele tiden på det, men føler mig ikke lige så glad efter, eller griner stadig og smiler, fortryder bare jeg gjorde det og er bange for at dø, eller at der er sket noget ved mig, selvom det var mega lidt.

Svar fra rusmiddelekspert Torben Vangsted Boel Hansen
Hej igen
Nogle gange kan man tænke så meget på noget man fortryder at have gjort, at man får det dårligt. Jeg kan godt forstå at du er bekymret over din træthed. Men når du kun har taget meget lidt og det er flere dage siden, så er jeg helt sikker på at du ikke vil dø af det.
Hvis jeg var dig så ville jeg prøve at tænke på noget andet og måske foretage dig noget som du plejer at blive i godt humør af.
Det er helt sikkert godt du har besluttet dig for ikke at tage kokain igen.
Hvis jeg misforstår dit spørgsmål , eller ikke kommer med et ordentligt svar så er du velkommen til at skrive igen.
Mvh
Torben