Dreng / mand23 år
hvad gør jeg når mit misbrugscenter ikke gider hjælpe mig de vil kun udskrive buprenorphin som får mit hud og hår til at falde af og gør min angst 20 gange være jeg er en udstabil person og pga buprenorphin er det blever meget være og derfor har jeg udviklet et enormt benzodiaspin misbrug det vil de sku ikke ha noget med at gøre for selvføgle er det jo engen læge de mener man skal gå til og han gider jo heller ikke ha noget med dig at gøre forde du har spist for mange benzoer kan han jo se i din sjolnal i løbet af dit liv. og så er der jo kun det sorte markede til bage for man syndes det er det enste her i danmark der gider hjelpe det kan sku da ikke passe at der er et misbrugscenter der ikke gider hjelpe at udskrive andet buprenorphin. det kan jo ikke passe at støvring kummune ikke kan hjælpe anlle misbrugere i komunen og de gider ikke hen vise til et aned misbrugschenter det kan da ikke passe jeg skal til at flytte for at få hjelp

Svar fra rusmiddelekspert Torben Vangsted Boel Hansen
Hej
jeg kan forstå du ikke er tilfreds med det tilbud du har fået i det misbrugscenter du er tilknyttet. Du skal vide at man kan klange over det tilbud man får og at man også kan få klagevejledning, du kan få klagevejledningen på det lokale misbrugscenter eller din hjem kommune.  jeg ved ikke om du har forsøgt at tale med din egen læge, hvis ikke kunne du jo prøve at kontakte ham eller hende.
jeg håber du på den ene eller anden måde kan få hjælp til dine problemer.
mvh Torben