Pige / kvinde17 år
Hej 🙂 Jeg er en pige på 17 år. Jeg ryger normalt ikke hash, men det skulle jo prøves. Jeg har røget hash og 1 gang skunk i 4-5 dage i træk med min kæreste, altså en gang om dagen. Men ville bare høre hvor lang tid det tage om at komme ud af ens krop, eftersom at jeg har fået knæskade i begge knæ, men tør ikke gå til lægen med det, hvis nu de skal tage en blodprøve eller urinprøve, håber i kan hjælpe 🙂 Hilsen mig

Svar fra Brevkasserådgiver Brevkasserådgiver
Hej
Tak for din mail.
I en urinprøve kan det spores i op til ca 8 uger, men det afhænger af flere faktore: vægt, fysisk aktivitet, kost o.a. Ved en urinprøve siger man som tommelfinger regel at det kan ses i 4-5 dage. Gældende for begge prøver er jo at man direkte måler på om den pågældende har røget hash, så er det ikke det man søger, så får man heller ikke vished.
Håber det giver dig svar på dit spørgsmål ellers er du velkommen til at vende tilbage. Og krydser de bedste fingre for at der ikke er sket dig noget alvorligt.
Bedste Hilsner
Pernille