Dreng / mand25 år
Hej igen!
Ja jeg mente at jeg sidst røg d. 21/6 og ikke d. 21/7
Jeg har stadig meget søvnbesvær, men dog er en positiv ting kommet indtil videre. Jeg er allerede blevet MEGET bedre til huske ting! mit korttids hukommelse er stille og roligt begyndt at vende tilbage…
Jeg skriver her da jeg føler jeg har har brug for at få afløb med de følelser som kommer op i mig under mit stop og jeg snakker selvfølgelig med min kæreste hver dag omkring det, men det er bare ikke nok. Jeg har brug for at fortælle til en der ikke har et forhold til mig og der er fungere det for mig at dele mine tanker på nettet.. Jeg har det sådan for tiden at jeg sys de fleste mennesker er pisse irriterende men det er blevet noget bedre de sidste par dage.
Jeg synes allerede nu at flere af de ting jeg skrev tidligere er begyndt at aftage.. min temperament har været nogenlunde de sidste par dage og har ikke længere ondt i maven. (Tror ikke at jeg tidligere skrev om min mave smerter.
Når det var alt for denne gang. Jeg ved godt der ikke er så meget at svare på men havde bare lige brug for at komme af med det.

Svar fra rusmiddelekspert Torben Vangsted Boel Hansen
Hej
Du er meget velkommen til at dele dine tanker og få afløb for dine følelser her. Jeg tror det er en god ide at komme af med alt det der fylder.
Jeg tænker du gør noget rigtig smart, nemlig at komme af med det der fylder af svære ting og har en opmærksomhed på de positive forandringer du oplever.
Den irritation du oplever i forhold i forhold til andre mennesker kan være slidsom. Hvis det er mennesker du har tillid til og ønsker at have et godt forhold til fremover, kan det måske være en god ide at fortælle hvorfor du er eller bliver irriteret på dem. Jeg skriver måske fordi det jo kun gælder hvid du vurdere at det er nogen der godt må kende til din situation.
Hold dig endelig ikke tilbage hvis det opleves hjælpsomt for dig at skrive her.
Venlig hilsen
Torben