Jeg falder dybere og dybere. Føler helt jeg har mistet glæden til livet. Kæmper en kamp for at leve men det er som om smerten altid overvinder mig. En smerte indeni så stor at ord ikke beskriver det. Jeg føler mig fanget i min egen verden og ingen forstår. Føler hele tiden at folk vil gøre grin med mig og at de bare vil svigte mig. Hvis en ven skriver kan du ses i morgen? begynder jeg at tænke hvorfor vil han det? er der noget galt. vil han sige til mig at han ikke gider vores venskab mere. Til sidst er jeg kørt fast i det og jeg afreagere i vrede eller skriver mine tanker ned og sviner personen til for at afreagere.. 🙁 Føler mig helt alene

Svar fra psykolog Eric Allouche
Det lyder til du har det rigtigt svært og har brug for hjælp. Da jeg ikke rigtigt kender din situation i øvrigt eller din alder er det svært at pege på hvilken hjælp, der vil være den rigtige. Der er flere muligheder f.eks. i forhold til telefonrådgivning/ chat, hvor man kan være anonym, hvis man har behov for det. Der er f.eks. ”Ung på linie” 70121000. …Når man er kørt fast kan det være en hjælp at tale med nogen udenforstående, der dels kan lytte men også give råd til at komme ud af fastlåsheden. Jeg håber du hurtigst muligt får den hjælp du behøver…