Hai Jeg er farret vild i mit eget sex liv!
Min bedste kammerat gennem 5 år & Jeg vi havde opbygget en venskab der var guldværd, vi ku alt sammen & havde det sygt sjovt altid & vi gået igennem nogle ting som vi har klaret rigtig godt sammen til sidst hang vi sammen og snakkede tit om hvor stærkt båndet mellem os var og hvor meget vi betød for hinanden vi er jo normalt drenge, men som tiden skete og vi bragte tid sammen næsten 24/7 blev vi så tætte at vi ku alt så efter en bytur røg vi på luder sammen og gennemkneppede hende og var hjemme og pornoen kørte i baggrunden mens vi var herre liderlige men bare snakkede om det, til sidst krammede vi altid farvel og gik alle steder sammen, så fik jeg kæreste på også fik kammerat kæreste på også til sidst var jeg single, men alt kørte som det skulle, men mine kammerat var der ikke så tit mere, men vi skrev tit vi savnet hinanden hvis bare ikke vi så hinanden i en dag eller 3, og når vi var længt fra hinanden evt ferie, var det rent helvede fordi vi igen savnet hinanden, til sidst når vi havde været til fester, sendte han kæresten hjem med nogle veninder også endte vi selvfølgelig med at sove sammen, det skete et par gange og før det havde vi næsten aldrig sovet sammen, en tid hvor det næsten kun var mig og ham. Så pludselig endte det ud i alvorlig jalouxi over hvad hinanden gjorde uden vi sagde det til hinanden til sidst fortalte han så at jeg altid sku sidde ved siden af ham og jeg vores bånd blev stærkere end nogensinde intet ku bli stærkere, men så en dag begyndte jeg på nogle piller og jeg blev mega sindsyg i skalden fordi jeg ikke ku tåle det, så en dag smadret jeg min kammerat har aldrig haft det værer end det, men vi fik styr på det og siden hen hver gang han gjorde noget dumt svinet jeg ham til, til sidst endte jeg i voldsomme psykoser og ku slå ham, hvis bare vi diskutere eller hvis noget ikke gik godt så sku det gå ud over ham. Så lagde jeg alt narko på hylden for tid og fandt en sød pige, men hun var en so så jeg lod som ingenting og jeg var den smarte og min kammerat var der for mig uden han vidste jeg var nede, så igen røg jeg ud i et misbrug og igen i en brandert slog jeg mine kammerat og dagen efter havde jeg lyst til at tage livet af mig selv, fordi nu havde jeg intet følte jeg det var den værste følelse nogensinde som alt forsvandt fra mig, nu fandt jeg ud af at jeg havde mistet min bedste kammerat, men vi blev venner igen efter noget tid og jeg lovet en masse pis jeg intet holdte af, så nogle gange efter byen så sov vi sammen og det endte ud krammeri og vi ku mase hinanden sagde vi og vi holdte af hinanden, efter nogle weekender hvor vo havde været 3 uger fra hinanden endte vi med at sove sammen og vi var ekstrem liderlige og nærmest bare nød hinanden og det udførte sig i tæt berøring og en mild omgang sex uden på, det skete så ca en 4 gange alle i branderter også en dag min ven pisset på mig endte jeg med at slå ham igen, han tidligere fortalt han elskede mit selskab med at blive tæsket det gjorde ingen venner og efter det havde stået på sket så tit så var det nok nu, jeg var stadig skør åbenbart så nu søgte jeg hjælp og indså den var gal. Jeg har nu styr på alt mere end nogensinde og fundet mig en sød pige, men nogle gange får jeg det så dårligt over hvad jeg har gjort for nu kan jeg se det hele tydelig og klart at jeg trådte på min bedste kammerat som elskede mig så mere end noget andet i verden. Dårlig skyldfølelse, men savnet og de ting jeg ku foretage mig med ham og bare have det sjovt, kan gi mig sindsyg nedtur på fordi jeg ved jeg har ødelagt det, jeg lovet at søge hjælp han sagde når jeg ændrede mig ville alt blive bedre og vi ville snakke samme igen.. men nu vi nærmest uvenner, han er ikke til at få fat på og væk på narko hele tiden siger kæresten til sine veninder. Hvad skal jeg gøre ?? tror han har det lige så ring med at vi ikke er venner mere nemlig ? og at han bare føler sig trådt på og det var ulidelig smerte at jeg ku finde på det.. Jeg er helt ude af den og kan ikke fortælle nogen min hemmeligheder for de er nemlig kun ham jeg snakke med om det og omvendt så hvad sker der og hvad kan jeg gøre??

Svar fra psykolog Eric Allouche
Du beskriver et tæt venskab, der indimellem har udviklet sig noget seksuelt og hvor I begge har lyder til at have eksperimenteret med jeres seksualitet. Det tror jeg en del drenge og piger kender til i forskellige grader. På samme tid kan jeg forstå du har været ude i et misbrug og at din ven måske også har været det? og er det nu.
Det kan generelt være svært at styre sine følelser når man bliver jaloux, når man er påvirket og mister kontrol er det naturligvis endnu sværere, deraf opstår ofte voldelige situationer som mellem dig og din ven.
Du lyder til at have fået styr på dit liv og dermed dit misbrug, mens din ven angiveligt er i det. For at kunne tale sammen så det giver mening vil jeg tro det kræver at i begge to er upåvirkede af stoffer/ alkohol og derfor bedre kan tale om følelser. Om din ven tør stole på dig igen i forhold til volden er umuligt at sige, men måske tiden må vise det og du må bevæbne dig med tålmodighed til han evt. bliver klar. Derimod tror jeg det ville være godt for dig at tale tingene igennem med f.eks. en psykolog eller anden professionel, der kan hjælpe dig med at få mere overblik over og forståelse for dig selv. Måske du har fået hjælp fra et sted du kunne bruge igen?
Hvis du generelt er i tvivl om du er biseksuel og har brug for at snakke med nogle om det findes der noget der hedder sexlinien for unge, hvor man kan ringe eller skrive. Indimellem kan det hjælpe at tale frit med en, hvor det er helt anonymt…
Det lyder som nogle hårde år du har været igennem og som sagt som om du har brug for hjælp til at overskue det hele….det håber jeg du får…
Mange hilsner fra Silas