Hej :-).
Jeg var i byen lørdag d. 9okt – 11 sammen med nogle venner men, da byen skulle til at lukke havde vi ikke rigtig nogle steder at sove og vi havde fået lidt alkohol indenbords, så vi blev lidt nervøse for hvad der skulle ske. Én af vores venner havde en kammarat vi kunne sove ved, så vi tog derop om morgenen. Vi sad og røg lidt hash/pot, og jeg ved dog ikke hvor meget vi røg, men det var dog lidt. Da jeg kan hjem om formiddagen efter at have sovet lidt, kaster jeg ekstremt meget op, og da jeg endelig falder i søvn, drømmer jeg om død. Er dét normalt, når man har drukket og røget?
Håber på I kan hjælpe mig med min fortvivelse.

Svar fra psykolog Eric Allouche
Hej med dig
Det er ikke normalt som sådan at kaste voldsomt ud og drømme om død, men det virker heller ikke som ualmindelige eller bekymrende symptomer. Man kan i øvrigt nemt komme til at kaste op hvis man har drukket for meget.
At du drømte om død har sandsynligvis en forbindelse med din nats oplevelser…men ikke noget at bekymre sig over. Drømme er ikke farlige på den måde.
I øvrigt, synes jeg at dig og dine venner har klaret godt de problemer som opstod den nat.
God weekend
Eric