Dreng / mand16 år
hej
jeg sad igår på chatroulette.no da der var en halvnøgen pige der kom frem på skærmen.
jeg startede med at onanere også efter hun var gået, lidt efter fik jeg en besked om noget med politiet
jeg er meget nevøs og kunne næsten ikke sove inat.. Hvad tror du der sker?
Vi vil politi anmelde visse betingelser på Chatroulette Norge er baseret på de data, vi kan indsamle (IP-adresse, kamera osv.):
– Onani over tilfældige brugere. Det betyder onani PÅ du møder nye partner
– Incitamenter fra brugere over 16 år, at mindreårige bør udføre opgaver af seksuelt tema og tilbud eller udførelse af disse ovennævnte mindreårige brugere.
* Stedet har en aldersgrænse på 18 år vil ikke have nogen retskraft acc.sitnevnte afsnit, er også mindreårige på Chatroulette Norge. "

Svar fra psykolog Eric Allouche
Du må undskylde den sene svar.
Jeg besvarede faktisk din mail kort efter at du sendte den, men der har været problemer med hjemmesiden og mit svar forsvandt.
Nu får du kun en meget kort version af det jeg skrev.
For det først vil jeg understrege at den slags spørgsmål slet er ikke noget vi er ekspert i på Netstof, og derfor får du et svar som muligvis er forkert.
Hvis pigen er over den seksuelle lavalder, så mener jeg ikke at du har noget at frygte.
Hvis hun er under den alder, og nu at du kun er 16 år, så kan de afgørende ting være, for det første, hvor ung hun egentlig var, og for det andet, om I var enige i at I havde gang i en seksuel lege, eller om det kun var dig som mente det og at hun oplevede det som en slags overgreb.
Når det er sagt, så har jeg svært at forestille mig at politiet vil gøre meget ud af en sag hvor en 16 årig dreng onanerer på nettet fordi han møder en halvnøgen pige (medmindre, som sagt, den pige er meget ung)på nettet.
Mvh
Eric