14 år
Hej. jeg er ved at skrive en projektopgave omkring unge og stofmisbrug derfor vil jeg spørge om du har nogen ide om hvordan de unge kan få fat i stoffer så let og hvor de får dem fra. Tak på forhånd hilsen Luca.

Svar fra rusmiddelekspert Lone Walsøe
0 kommentar
Skriv en kommentar
Relaterede spørgsmål
Pige / kvinde13 år
Min 13-årige datter og risikoadfærd
De sidste to måneder har min datter på 13 sneget ud af huset om natten for, sammen med en veninde, at tage på +18 klubber og hænge ud med en kæreste på 15 år hun har fået, som ryger og sælger hash....
Pige / kvinde19 år
LSD og Psilocybin
Hej Hvordan påvirker lsd og psilocybin serotonin receptoren? Er det korrekt forstået af LSD og psilocybin kan skubbe vesiklerne med serotonin ud i synapsen? ...
Pige / kvinde25 år
THC puff
Hvis man ryger thc olie i puff bars, bliver man så påvirket, hvis ikke puffen er opladt og kan varme olien ordentligt op? ...
Se flere spørgsmål >